8. Miks hapukurki veel vaja on?

Kindlasti on paljud kuulnud, et 80% immuunsusest sõltub meie soolestikust, tema tervisest, et toitainete imendumine saaks toimuda probleemideta. Viiruste- ja gripiperioodil on hästi toimiv soolestik ja seal asetsevad bakterid eriti olulised. Neid saab toetada kas apteegist ostetavate probiootikumidega või siis süüa probiootilisi toite.

Just, hapukurki, mida on hapendatud soola, mustasõstralehtede, küüslaugu ja muu hea paremaga, või ka hapukapsast, kus lisaks kõrgele C-vitamiini sisaldusele on palju kasulikke ensüüme, probiootilisi baktereid ja rikkalikult kiudaineid, mis on toiduks meie jämesooles elavatele bakteritele.

Ka uuringud on kinnitanud, et kui igapäevane menüü sisaldab hapendatud toiduaineid, vähenevad külmetushaigused ja nende kulg on kergem.

Probiootiliste toiduainete hulka kuuluvad nii taimsed fermenteeritud toidud kui piimasaadustest ka naturaalne jogurt, hapupiim, keefir. Oluline on, et need ei sisaldaks suhkruid ega muid lisaaineid. Magusad piimatooted kuuluvad maiustuste gruppi. Ole sa suur või väike, nende söömist on ka muidu mõistlik piirata. Mahetoode, nii taimne kui loomne, on alati parim valik.

Maitsed.ee