Eestlased on võileivausku – esimese viie Eestis oldud aasta jooksul on võileivaketist Subway ostetud enam kui 1,9 miljonit võileiba, mis teeb päevas keskmiselt 1040 einet.

Aprillis täitus rahvusvahelisel võileivapoodide ketil Subway Eestis viies tegevusaasta. Tallinnas Estonia puiesteel alustanud võileivapoest on tänaseks kasvanud üle-eestiline 15 söögikohaga kett, mille külastajate arv kasvab iga aastaga.

Kõige enam on läbi aastate tellitud Teriyaki kanaga võileibasid, ja seda tegelikult kogu Euroopas. Saiavalikust eelistavad eestlased juustu-oregano maitset ning köögiviljadest on menukaimad tomat ning värske jääsalat. Samuti meeldib Eesti klientidele, kui võileib on soe - röstitakse lausa 99% einetest.

Kui muidu on kiirtoidukohtade klientuur selgelt nooremapoolne, siis Subway on Eestis suutnud võita ka tööealiste võileivasõprade südamed. Aasta alguses Subway Eesti poolt läbiviidud uuringust selgus, et peamine põhjus, miks Subway poode külastatakse, on värske ja tervisliku koostisega toidu eelistamine.

Maitsed.ee