Austraalias läbiviidud uuringu kohaselt võib olla just proteiinirikka hommikusöögi söömine kaalulanguse põhiliseks eelduseks. Organisatsioon CSIRO on oma dieedisoovitustega aidanud enam kui poolt miljonit austraallast, soovitades neil süüa hommikusöögiga kuni 30 grammi proteiini.

Hetkel söövad austraallased 10-15 grammi proteiine hommikuks ning päeva jooksul proteiinide osakaal toidus ainult suureneb. Ideaalne oleks süüa igal hommikul proteiinirikkaid toite nagu läätsed, oad, tailiha ja munad. Sedasi on võimalik kontrollida päeva hilisemas faasis tekkivaid toiduihasid, vahendab The Independent.

Enamasti süüakse hommikul vähe proteiini ja päeva teises pooles täidetakse see vajadus aga ebakvaliteetse kiirtoidu või valmistoiduga. Kui süüa igal hommikul proteiiinirikast ja vähese süsivesikuga toitu, saab kaalu ilma liigse näljatundeta kontrolli alla. Uuring pakub, et kogu proteiin, mida sööme peaks tulema kalast, kaunviljadest ja piimatoodetest.

Uuring nimega "Proteiinitasakaal: Uus kontseptsioon kasutamaks proteiini kaaluhaldamisel" otsib viise, kuidas aidata langetada kaalu neil, kel selleks liiga palju tahtejõudu ei ole. Uuring lisab, et iga teine austraallane on kas ülekaalus või rasvunud.

Maitsed.ee