Iga päev puutume internetis kokku erinevate imedieetidega, mis lubavad kaalu maagiliselt ja kiirelt langetada. Paraku paljud neist aga ei tööta. Panime kirja viis lihtsat ja igapäevast näpunäidet, mis võivad aidata nii mõnegist tüütust lisakilost vabaneda.

JOO SOOJA VETT

Enamus meist eelistavad juua vett külmana, kui soojana. Kui soovid aga kaalu kaotada, asenda külm vesi edaspidi soojaga. Soe vesi täidab palju paremini kõhtu ning tekitab vähem söögiisu. Kui alustada hommikut juba ühe klaasi sooja veega, on päeval isud väiksemad. Muide, kõlab küll üllatavalt, kuid mett kasutatakse ka kaalu alandajana, sooja veega segatud mesi aitab lagundada kehas talletunud rasvu.

VAATA VÄHEM TELEKAT

Tegelikult me sööme ja tarbime rohkem kaloreid, kui me teeme seda näiteks teleka, arvuti või muude asjatoimetuste juures. See on lihtne viis end märkamatult üle süüa. Pealegi, kui sa vaatad tihti telekat, põletad sa minimaalselt kaloreid. Sa põletad kaloreid rohkem isegi magades! Nii et teinekord hüppa õhtuse telekaseansi asemel kohe voodisse!

ÄRA SÖÖ LOHVAKATES RIIETES

Uuringud on näidanud, et me sööme rohkem, kui kanname lohvakaid või laiu riideid. Kui sööd aga oma tavapärastes riietes või liibuvates dressides, sööd alateadlikult vähem, sest sulle ei jää märkamata siis täiskõhutunne.

SÖÖ ROHKEM VÜRTSE

Uuringutest on selgunud, et kui lisada toitudele rohkem vürtsikaid toiduaineid, näiteks Cayenne pipart, siis ainevahetus paraneb ja kiireneb oluliselt.

SÖÖ ÕHTUSÖÖK VAREM

Proovi õhtusöök süüa umbes 3-4 tundi varem ennem magamaminekut. Nii kasutab su keha toidust saadud energiat rohkem ära ja väldid kalorite kiiret muutumist rasvaks.

Maitsed.ee