Teed trenni, toitud õigesti, kuid kaal lihtsalt ei lange - mis ometi toimub? Tuleb välja, et võimalik probleem võib olla sinu igapäeva harjumustes, vahendab Health.com. Vaatame üle 8 enimlevinumat põhjust, miks kaal ei lange.

Sa ei söö piisavalt valku

Valk on kõige olulisem toiduaine, kui sa soovid kehakaalu langetada. Valgu seedimisel põletab su keha rohkem kaloreid, tekib kauemaks täiskõhu tunne ning aitab säilitada lihasmassi. Lisaks piisavas koguses valkude tarbimine vähendab söögiisu ning isu erinevate snäkkide järele.

Sa ei maga korralikult

Tänapäeva kiire elutempo juures me ei maga sageli nii palju, kui peaksime. Just sellest saavad alguse paljud vaimsed ja füüsilised probleemid. Uni on kõige alus. Lisaks selgus uuringust, et täiskasvanud, kes ei maga piisavalt võtavad 89% tõenäosusega kaalus juurde. Proovi magada vähemalt 8 tundi, mida rohkem, seda parem - keha põletab kaloreid ka magamise ajal.

Sa sööd kalorid uuesti tagasi

Treeningud aitavad sul kaotada kaalu, kui sa teed kõik õigesti. See tähendab, et sa ei tohi süüa põletatuid kaloreid tagasi ning pead hoolikalt oma toidumenüüst kinni pidama ega lubama sinna "ootamatuid vahepalasid."

Sa tarbid alkoholi

Alkohol sisaldab väga palju kaloreid, mis ei aita sugugi kaalulangetusele kaasa. Kui sa soovid edukalt kaalu langetada, on parim kui sel perioodil alkoholi ei tarbi.

Sa oled haige

On erinevaid haigusi, mille raviks võetakse tablette, mis soodustavad rasvumist või tekitavad suure söögiisu. Kui sul on mõni haigus, mille raviks pead iga päev tablette võtma, loe kindlasti läbi võimalikud kõrvaltoimed. Oma murest konsulteeri kindlasti perearstiga, kes vajadusel määrab mõne teise rohu.

Sa ei tee lihastrenni

Kui sa soovid rasva põletada, pead kindlasti tegema ka lihastrenni. Mida suurem on su lihasmass, seda rohkem su keha hakkab kaloreid põletama. Jälgi samal ajal, et sööksid piisavalt õigeid toitaineid, et keha ei hakkaks lihast kaotama.

Sa sööd liiga palju

Teemal, kui palju tuleks süüa on vaieldud pikka aega. Viimase aja trendiks on 5 korda päevas ja vahepalad, kuid ka siin juures tuleb hoolikalt jälgida, mida sa endale suhu topid. Isegi kui sinu toidulaud on üdini tervislik, võtad sa ikka kaalust juurde, kui ületad päevas soovitatud kalorite hulga. Näiteks viinamarjad on igati looduslikud ja tervislikud, kuid süüa neid dieedi ajal siiski ei tasu - nimelt on nad ka ühtlasi "looduslikud kommid", mis sisaldavad ohtralt suhkrut.

Sa ei ole järjepidev

Kui sa soovid kaalust alla võtta, pead endale selgeks tegema, et tervislik toitumine ja trenn käivad käsikäes. Sa ei saavuta soovituid tulemusi, kui teed üht ilma teiseta. Sa pead iga päev tervislikult toituma ning käima regulaarselt trennis.

Allikad: health.com, authoritynutrition.com, summertomato.com

Maitsed.ee