Iga päev puutume me internetis kokku erinevate imedieetidega, mis lubavad maagiliselt kaalu langetada. Paraku aga paljud neist dieetidest ei toimi.

Hoopis parema alternatiivina on meil võimalik lisada enda tervislikku toidumenüüsse maitsvaid ja kasulikke toiduaineid, mis aitavad efektiivsemalt kaalu langetamisele kaasa.

  1. Punane tšillipipar - pipar võib lühiajaliselt kiirendada seedimist
  2. Greip - koosneb seedimist soodustavatest kiududest
  3. Arbuus - arbuus võib täita kõhu ilma, et kalorite pärast süümepiinu peaks tundma
  4. Bataat ehk maguskartul - sisaldab endas palju kasulikke kiudaineid ja valku
  5. Muna - annab vähe kaloreid, kuid seedides aeglaselt jätab tükiks ajaks täiskõhutunde
  6. Kohv - stimuleerib vähesel määral rasvapõletust
  7. Õunaäädikas - uuringute kohaselt vähendab see söögiisu ja aitab põletada rasvu
  8. Piim - seedib aeglaselt, tekitades täiskõhutunde pikemaks ajaks
  9. Oad - sisaldavad endas palju organismile vajaminevaid kiudaineid
  10. Kaerahelbed - täisteratoode, mis tekitab pikaks ajaks täiskõhutunde
  11. Seller - sisaldab endas ohtralt vitamiine ja vett
  12. Mustikad - neis on palju kiudaineid ja suurel hulgal antioksüdante
  13. Kreeka jogurt - suur valguallikas, kuid vähe rasva ja süsivesikuid
  14. Roheline tee - ergutab seedimist
  15. Kanaliha - sisaldab organismile vajaminevaid valke ja tekitab süües täiskõhutunde pikaks ajaks
  16. Jäävesi - jäävett juues kulutab organism selle üles soojendamiseks energiat
  17. Mandlid - sisaldavad endas kasulikke rasvu, mis seedivad kiiresti
  18. Õun - koosneb vitamiinidest, mis võitlevad rasva vastu
  19. Linaseemned - peidavad endas kasulikke rasvu, mis on head tervisele
Maitsed.ee