Mõni nädal tagasi kirjutasime sellest, kuidas ühe teise maailma kuulsa odavpoodideketi Aldi toodetav roosa vein valiti International Wine Challange võistlusel üheks maailma parimaks, olles samal ajal oma konkurentidest aga mitmeid kordi odavam. Täpselt sama trikiga on saanud hakkama ka varsti Eestis uksi avav Lidl, mille vahuvein võitis endast 5-10 korda kallimaid šampanjasid.

Rahvusvahelisel Veini ja Kange Alkoholi Võistlusel (International Wine & Spirits Competition) hõbemedaliga pärjatud Lidl'i toodetud Crémant de Bourgogne Blanc NV on küll vaid üks neljakümnest sama aumärgiga õnnistatud mulliga joogist, kuid kindlasti on tegemist kõige mainimisväärsema joogiga. Lidli'i poolt toodetud vahuvein, mida nimetatakse "kuivaks kuid maitselt rikkaks" astub tugevalt kandadele ka maailma parimatele šampustele. Näiteks edastas Lidl'i vahuvein ka ühte tuntumat šampanjat ehk Veuve Clicquot’s 2008 aastakäigujooki, mille hinnaks on poes 56 eurot, vahendas The Independent.

Lidl müüb arvamuste järgi oma kuulsaimat jooki, millel omakorda on hinnaks vaid 9 eurot, kuus umbes 10 000 pudelit ning mahud kasvavad pidevalt. Joojad on Lidl'i toodetud Crémant de Bourgogne Blanc NV nimetanud ka "šampanjalaadseks, kuna selle mull ja maitse on sarnased - kergelt pähkline, küpsisene, kuid samas pärmine".

Kuna veinide hinnad tõusevad Suurbritannias, otsivad kohalikud odavpoodide ketid võimalusi pakkuda oma klientidele odavamaid hindu, samas paljudele ootamatult kvaliteedis aga järgi andmata.

Eestist antud jooki veel osta ei saa, sest kohalikku alkoholiregistrisse pole sellenimelist vahuveini kantud.

LOE LISAKS:

Maitsed.ee