Feministid on leidnud üles tšehhitar Marina Smirova poolt loodud õlletehase Aurosa, mis on toonud turule “õlle temaksele” (“beer fo her”). See roosa marmorse kujundusega pudelisse villitud õlu peaks esindama “naiste õrnust aga ka nende tugevust”. Samas saab uus elustiiliõlletehas feministidelt selle eest vastu pead.

Bränd ja selle õlu jõudis äsja Londonisse, kus roosasse pudelisse end peitnud jook maksis 8 naela, samas kui Heinekeni saab vaid 2 naelaga. Sotsiaalmeedia on aga võtnud seisukoha, et tegemist on äärmiselt seksistliku brändingu ja reklaamiga, vahendab The Independent.

Smirova on süüdistustle vastuseks öelnud, et tegemist on õllega, mis on bränditud naistele, kes tunnevad, et turul ei ole neil mõeldud linnasejooki, toodet, mis on enamasti üsna meestekeskne.

Firma reklaamib end ka näiteks huvitavate meemide või lausetega nagu: “Hästi lugenud naine on ohtlik loom!” jne. Eestis hetkel Aurosa õlut osta pole võimalik, loodame aga, et see varsti siia jõuab. Feministid taganege, joome lihtsalt head õlut ja ärme muretse liialt siltide pärast.

Maitsed.ee